Moodboard

Satt igår och sitter just nu och klipper ut bilder till min moodboard som ska redovisas på måndag. Är ungefär 130-140 bilder så ni förstår varför jag behöver multitaska med lite dator och vila handen från den där lilla kökssaxen som vi har här hemma. Men snart så, börjar närma sig ett slut. Kommer säkert använda hälften av bilderna, men jag tycker bara de är så kul att klippa så jag gör de gärna. Nej inget skämt! 

Har också en läxa om vår business plan som jag kanske ska försöka hinna med så jag slipper stressa över den i helgen och på tisdagen. Det var på tiden att vi fick lite läxor att göra, har haft det väldigt chill annans i skolan måste jag ju säga. Inget eller allt verkligen. 
Nej slut på den här rasten, kanske inte hinner iväg och träna idag. Det får vi se, skolan är väl trots allt viktigare antar jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0