Flower

Imorgon är de redan onsdag och på torsdag kommer Elin! Ska bli så kuuul. Hon är här till på söndag och byter plats på planet med Emma och Rebecca. Längtat så mycket efter de! Kan inte fatta att dom bokade när de va kallt och snö hemma för att dom skulle hit till "sommaren", så antar att de är nu? Haha känns så konstigt. De va så långt fram och nu är den tiden hör. Ja de går fort. Haaappy!

I skolan idag gjorde jag en blowdry (hur säger man på svenska?) på en kund och sen lite uppsättningar. Bland annat den under. Nu har jag varit och tränat och hoppas kunna få sova lite bättre än i natt. Vakna flera gånger och hade panik över att det klia och de kändes som jag hade loppor på hela kroppen. Så nu har jag duschat, bäddat rent och hoppas att de hjälper. Inte för att jag tror jag har loppor i sängen men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0