Walk in the park

Tavin och jag hjälpte Hanar igår med sin filmning till skolan och fick va film modeller. Jag blev också tvingad att bli intervjuad på engelska om miljön, de gick ju sådär haha! Men de va kul! 

Den här veckan har vi kunnat tränga ihop oss på vår lilla "balkong" och suttit i solen. Så skönt verkligen! Annars har jag tränat, varit i skolan även om jag gärna hade tagit en dag ledigt för jag varit alldeles för trött och försökt vila lite efter projektet. Nästa vecka har vi ledigt fredag och måndagen efter. De är dom enda dagarna plus första maj som jag just nu vet vi har ledigt på på 7 månader!! De är ju stört. Inte konstigt man blir helt slut. Kommer behöva ha en månads ledigt i augusti för att återställa mig. Gärna spa också, ska skrubba hela kroppen från Spanien. 
På tala om de, på gymmet använder alla flip flopps och då tänker man ju att ja de är väl för att man inte ska smitta äckliga fötter tillvarandra...right? Men så har dom en våg man kan ställa sig på för att se sin vikt och alla som ställer sig där tar av sig flip floppsarna? Är inte de lite konstigt? Ja de tycker jag iaf, står inte någonstans utan mina flopps. Inte sitter jag heller på bänkarna utan någonting emellan min hud och bänk, men de är en annan historia. 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du fått så fina roomies att hänga med <3

2017-04-09 @ 09:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0