Besök i Sverige

Så skönt att komma hem över helgen och få träffa alla mina fina. Vad jag längtar hem! På lördagen kom alla tjejerna till kholm (förutom Bjurling som vi saknade så) och det var så kul! Såna kvällar kan man leva på länge. 

Nu är de mindre än halv tiden kvar här och jag vet hur fort det kommer gå. Jag kommer försöka ta vara på varje dag och jag vet hur jag kommer vilja åka tillbaka om ett år när jag är trött på att vara hemma igen. Men då vet jag att resa kommer vara de jag ska göra. Bo utomlands just nu är lite för mycket, har så många hemma jag vill träffa och krama varje daag. 
Nu ska jag snart till skolan, vi har vårt projekt som kommer snart och de är något jag inte kan sluta tänka på. Min snälla mamma har hjälpt mig i helgen att skriva ut massa bilder till min moodboard så ska börja sätta ihop den. Dock får vi se hur pigg jag är efter skolan idag, kanske måste ta en vilodag efter en intensiv helg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0