De man längtar efter

På natten när pappa kom och hämta mig på flyget hade jag beställt lite gottis som han hade handlat. Ni förstår inte hur underbart gott det var! Förstår inte hur mycket man kan sakna vissa saker man är uppvuxen med. Det borde ju vara tvärt om, man borde ju vara trött på allt man ätit i sitt liv. Men nej, de är de godaste! Sen såklart de är kul att testa på lite allt möjligt här nere nu men man är nog bekväm ändå med det som finns hemma. 

Åt också hemmagjorda hamburgare hos Kihlströms och Joans med bästisar. Precis innan flyget gick på söndagen fick jag också äntligen äta en semla. Tyvärr var jag inte på topp efter en utekväll på lördagen, men jag fick ner den ändå. Som jag hade längtat tänkte jag inte hoppa över en god semla. De enda jag inte åt som jag kommer fortsätta längta efter är venezia. Lite kul ändå att få längta efter saker, de blir så mycket godare när man väl får äta det då. Känner mig som en fånge som aldrig äter haha. Såå är de inte, äter bara väldigt samma av allting här. 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Och jag längtar efter Barcelonas sushi :-)
Mums!

2017-03-15 @ 08:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0