På flyget imorgon

Idag och imorgon är jag på en mässa med alla skolor i Barcelona med vår skola och stylar lite. Superkul! Jag fick mitt hår uppsatt som på bilden i mitten idag och sen ville alla som kom förbi ha den frisyren. Det blev lite jobbigt efter ett tag så imorgon får jag göra en annan uppsättning på mig så jag inte behöver göra de igen. En bland dom svårare att få till. Nu menar inte jag att alla ville ville ha de för att jag hade den utan  för att de är ofta så att kunderna tittar på frisörerna eller personerna där och frågar vad dom rekommenderar eller hur man ser ut. Det är faktiskt sant, tittar man på många frisörer så har man många kinder som ser ganska lika ut ju. Iaf, imorgon bitti ska jag vara plats igen och jag klagar inte. 

Efter timmarna där ska jag vänta på att få åka till flygplatsen och möta upp mamma som kommer imorgon! Myyys! Hon ska vara här till på onsdag och så ska jag fixa hennes hår såklart, äta och dricka gott. När hon sen åker är de snart april?! Dock är jag superstressad över vårt projekt som ska va klart då så vill bara att de ska bli den 4 april så de är över, då ska jag njuta igen


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så duktig!
Vi ses snart <3

2017-03-23 @ 07:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0