Pizza

Ibland får man unna sig en riktigt god pizza, för de va den! Mötte upp Malin efter skolan, hon va ledig och sen satt vi i några timmar uppe i Gracia. Vilket är vårat område och snacka. Hon åker snart hem för sommarlov och när hon kommer tillbaka flyttar jag hem. Så vi kommer inte hinna ses så mycket mer nu vilket känns konstigt. De är svårt att förklara men tiden har verkligen gått så sjukt fort men samtidigt så sjukt långsamt. Tänker man på tiden jag och Malin har umgåtts har det gått jätte fort. Från att jag kom hit helt ensam och skrev ett chansat sms till henne från att vi umgåtts tillsammans i Barcelona. Ja världens har mycket överraskningar. Frågan är ju vad som kommer bli nästa efter det här. För nu är de verkligen inte långt kvar. Så glad att jag träffade lilla Malin iaf! Så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0