Weekend

Hade en rolig helg med utgång fredag och söndag. Ja de blev en liten spontanare på söndagen då vi hade en färg kurs på måndagen i skolan och på söndagen var jag också där hela dagen och insåg att jag nog kunde sitta lite bakis där ändå. Jaa de funkade också, vi fick sluta tidigare och jag var faktiskt inte ena så trött. Tog de ganska "lugnt" ute också så var nog därför. Och då menar jag med alkoholen för sent blir de hur man än försöker va tidig i den här stan haha. Men så så kan de va! Så ja lördagen va jag hemma, söndagen kurs och sen utgångar. Romany va med i fredags och sen Yasmine båda. Så rolig tjej från Paris. Guess where Im going later, Paris! Måste åka dit och hälsa på. De är lite av tjusningen när man är iväg såhär. Träffa människor från runt om i världen så man har ställen att åka till senare. 

Nu har jag varit och tränat, favvo ledaren va där idag och då är de alltid extra kul! Förutom att vi inte kan prata med varandra eftersom han är ganska sämst på engelska och jag på spanska. Meen han visar ganska tydligt när man gör rätt eller fel, grym. Nu är de sängen som kallar, eller ja mina ögon för dom vill inte hålla sig öppna. Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0